اطلاعات تماس

 نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
 تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

 025-37127
 5100 663 0938

http://www.chakavak-music.ir/

اخبار

شروع دوره جدید پذیرش خوانندگان در این گروه کُر بزرگ بل کانتو جادوی آواز را به صحنه اُپرا می‌برد


شروع دوره جدید پذیرش خوانندگان در این گروه کُر بزرگ
بل کانتو جادوی آواز را به صحنه اُپرا می‌برد
موسیقی ما - اطلاعيه آزمون ورودی و پذيرش خوانندگان، برای پيوستن به خوانندگان آواز زيبا در اركستر سمفونيک و کُر بزرگ بل كانتو منتشر شد. به گزارش روابط‌عمومی گروه، اركستر سمفونيک و کُر بزرگ بل كانتو به رهبری «نيما پناهی‌ها» با شروع فصل جديد كنسرت‌های خود، ضمن استقبال از اشتياق خوانندگان برای پيوستن به کُر بزرگ بل كانتو از خوانندگان واجد شرايط طی برگزاری آزمونی پذيرش به عمل می‌آورد.

همچنین با شروع فصل جديد كنسرت‌های بل كانتو در تالار وحدت و اجرای اُپراهای ايتاليايی، آزمون پذيرش خوانندگان در فصل جديد برگزار می‌شود. به موجب اين آزمون، خوانندگان واجد شرايط می‌توانند در آزمون سُلفژ و مصاحبه‌ای كه به منظور پذيرش خوانندگان انجام می‌گيرد شركت كرده و به تركيب اصلی خوانندگان آواز زيبا در کُر بزرگ بل كانتو راه يابند.

آزمون سلفژ به صورت انفرادی و با احتساب ٢٠ دقيقه زمان برای هر شركت‌كننده و با تعيين وقت قبلی انجام می‌پذيرد. مواد این آزمون، سلامت شنوایی، تئوری موسیقی، ریتم و پارلاتی است.  بر طبق اين فراخوان داوطلبان واجد شرايط جهت هماهنگی‌های لازم برای شركت در آزمون از هم اكنون تا پايان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا با شماره روابط‌عمومی بل كانتو ٠٩٣٠٢٩٠٤٠٦٣ تماس حاصل نموده و جهت تعيين زمان آزمون و مصاحبه حضوری اقدام نمايند.

در ادامه برگزاری این آزمون كلاس‌های سلفژ گروهی نیز تحت آموزش نيما پناهی‌ها برگزار می‌شود، این دوره‌های جديد كلاس‌های سلفژ و کر به صورت گروهی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به فراگيری سلفژ با گذراندن اين دوره‌ها می‌توانند دانش و مهارت لازم برای خوانندگی و عضويت در کر بزرگ بل كانتو را كسب نمايند.
منبع: 
سایت موسیقی ما

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

025-37127

025-37752167

0938 663 5100

 

امروز جمعه، 10 فروردین 1403
افزودن به سایت های مورد علاقه
بازدید ها : 875,879
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی