اطلاعات تماس

 نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
 تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

 025-37127
 5100 663 0938

http://www.chakavak-music.ir/

اخبار

پیام معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و سومین جشنواره موسیقی فجر حسینی: جشنواره‌ فجر، شور و شوق پویش را در موسیقی‌دانان برمی‌انگیزد



پیام معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و سومین جشنواره موسیقی فجر
حسینی: جشنواره‌ فجر، شور و شوق پویش را در موسیقی‌دانان برمی‌انگیزد
موسیقی ما- «سید محمد مجتبی حسینی» - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- به سی‌ و سومین جشنواره‌ موسیقی فجر پیام داد. در متن پیام ایشان چنین آمده است:

«کمالِ هنر در آیینگی است. هنرمندان نیز، کمال خود را در صافی و صفا می‌جویند و ثمرِ صفایِ درون و پالودگیِ هنر آیینگی است؛ از این رو هنرشناسان را باور بر این است که از دریچه‌ای هر اثرِ هنری خواه صوت و خواه صورت، می‌توان تصویری تمام نما و تصوری به صحت مقرون را بررسید. هم از بازشناسی آثار رسیده از راهِ درازِ تاریخ است که داورانِ هنر و پژوهشگران می‌گویند که ایرانیان، همواره دل در گروِ معنا داشته‌اند و در پرده‌های ساز و نغمه‌های راز به جستجوی حکمت و پیام بوده‌اند، پیامی که از سویدای دل برآید و به گوش جان شنیده شود. باری، موسیقی ما بسانِ تمامیِ هنرهای بالیده در جغرافیای فرهنگی نَجد ایران، چونان درختی است که ریشه‌هایش را تا ژرفای خاک فرو برده و شاخسار سایه گسترش با برگ‌های تازه و جوان، فضایی نو را می‌گشاید و پیش می‌رود.»

او در ادامه‌ی پیام خویش آورده است:‌ «جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، که در تقویم فرهنگی ما، هرساله یادآورِ رخدادِ بزرگِ دوران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، اینک، در سی و سومین دوره‌ی برگزاری همچنان می‌کوشد تا نمایه و مستوره‌ای باشد از آثار هنرمندان ایران، در گرایش‌ها و شیوه‌های مختلف؛ آثاری که به سالی پدید آمده‌اند و جا دارد تا در جشنواره‌ای ویژه در معرض دید و شنید و گفت و گو قرار گیرند و شور و شوق پویش در سالی دیگر را در میان موسیقی‌دانان برانگیزند. این ظرفیتِ ارجمندِ ملی، هرچه فراگیرتر، هرچه شکوهمندتر و هرچه هدفمندتر باشد توفیق بیشتری یافته و گام مؤثرتری برداشته و بایسته آن که برای تحقق چنین برنامه‌ای، همتی ممتاز لازم به کار آید. معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به معاضدت و همراهی همه‌ی هنرمندان، خواهد توانست تا نقشی شایسته‌تر رقم زند و به آیینگی، تصویری تمام‌تر و روشن‌تر از هنرِ مینوی و هنرمندان توانا و پویای امروز برای فردا به نمایش بگذارد. می‌کند حافظ دعایی،‌ بشنو آمینی بگو ...» 
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - 15:52

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

025-37127

025-37752167

0938 663 5100

 

امروز جمعه، 10 فروردین 1403
افزودن به سایت های مورد علاقه
بازدید ها : 875,881
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی