اطلاعات تماس

 نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
 تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

 025-37127
 5100 663 0938

http://www.chakavak-music.ir/

اخبار

مدیرعامل خانه موسیقی خبر داد؛ همکاری خانه موسیقی با محک


مدیرعامل خانه موسیقی خبر داد؛
همکاری خانه موسیقی با محک
موسیقی ما - مدیرعامل خانه موسیقی درباره اولین همکاری این نهاد صنفی با مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) از برنامه‌های آتی این خانه و چشم‌انداز اجرای کنسرت گروه کامکارها سخن گفت. او با بیان اینکه ترویج تفکر انسان‌دوستی نیازمند اتاق‌فکر تخصصی است درباره همکاری این نهاد صنفی با مؤسسه خیریه محک توضیح داده است: «محک نماد ممتازی از فعالیت‌ در امور خیریه است. بنابراین اگر تفکر انسان‌دوستی وجود داشته باشد، به بار می‌نشیند و تبدیل به درخت تناوری چون محک می‌شود. این مؤسسه با برنامه‌ریزی و اندیشه از ظرفیت اجتماعی بهره برده و آن را به درخت بزرگ، رشید و پرباری تبدیل کرده است که همگان حاصل‌اش را می‌بینند.»

او در خصوص همکاری این مرکز در اجرای گروه کامکارها به مناسبت بیست و پنجمین سال فعالیت محک گفت: «خانه موسیقی یک نهاد تخصصی است که جمع همه هنرمندان موسیقی را در خود جای داده و در پیوند با محک برای اجرای گروه کامکارها همکاری‌های لازم را انجام داده است. امیدواریم این فعالیت سرآغازی برای مؤسسات مردم‌نهاد و مراکز صنوف دیگر باشد تا بعدها در ادامه این مسیر و در شکل و شمایل بسیار بزرگ‌تری برگزار شود. تا بدین‌ترتیب صنوف هنری دیگر نیز بتوانند در برنامه‌های ماهانه، فصلی و سالانه در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و دیگر اهداف خیرخواهانه شرکت کنند.»

مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه با اشاره به اینکه دغدغه فعالیت‌ و مشارکت‌های اجتماعی در امور خیریه و توجه به مؤسسات مردم‌نهاد در همه افراد وجود دارد، افزود: «عاطفه و احساس در سرشت ایرانیان هست و ما آدم‌های بی‌تفاوتی نسبت به دیگران و مسائل اجتماعی نیستیم. از این‌رو خانه موسیقی به عنوان یکی از متولیان این رویداد فرهنگی سعی در عمل به مسئولیت اجتماعی‌اش دارد.»

نوربخش همچنین با اظهار اینکه امروزه مؤسسات خیریه با اسامی مختلفی در جامعه وجود دارد اما همه آنها نمی‌توانند در جلب  اعتماد اقشار جامعه موفق باشند، تأکید کرد: «محک توانسته با شفافیت عملکرد و درواقع نشان دادن سیر توسعه فعالیت‌هایش اعتماد جامعه را کسب کند. محک از لحاظ شفافیت همانند اتاق شیشه‌ای است که همه افراد می‌توانند نتیجه کمک‌هایشان را ببینند و سیر این کمک‌ها در همه جا قابل رصد کردن است. وقتی که مردم می‌بینند که بنای این سازمان چه بوده و بعدها به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در همه جای ایران و یک بیمارستان تخصصی مجهز تبدیل شده، به اعتمادی صد در صد می‌رسند. همچنین افرادی که در آنجا حضور دارند از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی هستند که مورد قبول جامعه‌اند.»

مدیرعامل خانه موسیقی در پایان با اظهار امیدواری از اثر مثبت هنر در ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه از برنامه آتی این نهاد صنفی خبر داد و گفت: «خانه موسیقی برای برگزاری این چنین برنامه‌ها با دیگران هنرمندان نیز مشغول مذاکره است و امیدوارم برگزاری این کنسرت در برنامه‌ریزی‌های آینده ادامه پیدا کند و به صورت سالانه اتفاق بیافتد.»

 مؤسسه خیریه محک با مشارکت خانه موسیقی و حمایت مالی شرکت کار و اندیشه و پرشیا خودرو و با همکاری سامانه 84200 و شرکت فرهنگی- هنری ترانه شرقی، 6 خرداد ماه 1395، جشن بیست و پنج سالگی خود را با اجرای هنرمندانه گروه کامکارها «شادمانه‌ها» در تالار وحدت برگزار مى‌کند.
منبع: 
موسیقی ما

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

025-37127

025-37752167

0938 663 5100

 

امروز جمعه، 31 فروردین 1403
افزودن به سایت های مورد علاقه
بازدید ها : 882,522
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی