اطلاعات تماس

 نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
 تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

 025-37127
 5100 663 0938

http://www.chakavak-music.ir/

اخبار

برای اجرا در کنسرت «ودود موذن» در برج میلاد بزرگان موسیقی آذربایجان وارد ایران شدند

برای اجرا در کنسرت «ودود موذن» در برج میلاد
بزرگان موسیقی آذربایجان وارد ایران شدند

موسیقی ما - سه تن از نوابغ موسیقی آذربایجان که قرار است امشب در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازند، روز گذشته وارد ایران شدند.

به گزارش «موسیقی ما» به نقل از روابط عمومی شرکت پژواک روزگار معاصر، شهریار ایمانف، رحمان ممداف، تورال ممدلی سه نوازنده‌ای هستند که هر کدام در نواختنِ ساز خود صاحب سبکند. این سه نوازنده روز گذشته وارد ایران شدند تا خود را برای اجرای امشب جمعه 25 تیر 1395 در سالن همایش‌های برج میلاد آماده کنند.

این اجرا با حضور گروه «خطایی» به روی صحنه می‌رود و در کنار این هنرمندان، ودود موذن آواز می‌خواند. آمدنِ هنرمندان موسیقی آذربایجان و اجرای آنان در تهران، به همتِ علی غزنوی مدیر شرکت پژواک روزگار معاصر انجام شده و برای به سرانجام رسیدن این اجرا چندین ماه تلاش و رایزنی انجام شده که در نهایت هفته گذشته و تنها چند روز مانده به اجرا مجوزهای لازم صادر شد. شهریار ایمانف نوازنده تار است که در نواختنِ این ساز سبکی جدید و پیچیده برای خودش ابداع کرده و در کارش پیشتاز است. در کارنامه شهریار ایمان‌اف اجرا در آکروپولیس یونان و همکاری با ارکسترهای بزرگ دنیا به چشم می‌خورد. برخی از ویدیوهای اجرای این نوازنده در شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای پرشماری داشته است.

رحمان ممداف از نوازندگان و سولیست‌های گیتار برقی در کشور آذربایجان است که سبک خاص خود را در نوازندگی این ساز دارد. او در کشور آذربایجان شناخته شده است و در ترکیه هم محبوبیت خاص خود را دارد. رحمان ممدلی علاوه بر گیتار، تار هم می‌نوازد. تورال ممدلی فرزند رحمان ممدلی است. او آهنگساز است و درس آهنگسازی خوانده و سال گذشته در مسابقات جهانی در مجارستان و در میان آهنگسازان جوان مقام نخست را به دست آورد.

ممدلی پیانو می‌نوازد و جوایز متعددی هم در کارنامه خود دارد. اجرای گروه «خطایی» به خوانندگی ودود موذن و با حضور سه هنرمند سرشناس موسیقی آذربایجان قرار است امشب 25 تیر ساعت 21:30 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود.

بلیت‌فروشی این کنسرت از طریق سایت iranconcert.com و یا از طریق تماس با تلفن‌های 22655457 انجام می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

025-37127

025-37752167

0938 663 5100

 

امروز پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403
افزودن به سایت های مورد علاقه
بازدید ها : 883,408
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی